Reklamacja jak kamień w wodę, ale już nie długo. Komisja Nadzoru Finansowego zbadała w jaki sposób instytucje finansowe rozpatrują skargi klientów i stwierdziła, że większość skarżących nie może liczyć na sprawne rozpatrzenie ich wniosków. Nie może liczyć i nie może się poskarżyć, bo przepisów co do trybu rozpatrywania reklamacji brak. I to właśnie ma się zmienić, klient ma płacić i wymagać, a nie płacić i płakać. O szczegółach Patrycjusz Wyżga
Reklamacja jak kamień w wodę, ale już nie długo. Komisja Nadzoru Finansowego zbadała w jaki sposób instytucje finansowe rozpatrują skargi klientów i stwierdziła, że większość skarżących nie może liczyć na sprawne rozpatrzenie ich wniosków. Nie może liczyć i nie może się poskarżyć, bo przepisów co do trybu rozpatrywania reklamacji brak. I to właśnie ma się zmienić, klient ma płacić i wymagać, a nie płacić i płakać. O szczegółach Patrycjusz Wyżga
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn