Jak prowadzić działania reklamowe przy niewielkim budżecie? W programie "Biznes Lunch" rozmawialiśmy o rynku reklamowym, który od kliku miesięcy niestety dla całej branży a przede wszystkim dla firm działających na tym rynku kurczy się. My poruszyliśmy temat strategii. Jaką staregię powinny przyjąć polskie firmy by przetrwać ten trudny moment? Na pytania Roberta Stankiewicza odpowiadał Paweł Tyszkiewicz - dyrektor stowarzyszenia agencji reklamowych.
Jak prowadzić działania reklamowe przy niewielkim budżecie? W programie "Biznes Lunch" rozmawialiśmy o rynku reklamowym, który od kliku miesięcy niestety dla całej branży a przede wszystkim dla firm działających na tym rynku kurczy się. My poruszyliśmy temat strategii. Jaką staregię powinny przyjąć polskie firmy by przetrwać ten trudny moment? Na pytania Roberta Stankiewicza odpowiadał Paweł Tyszkiewicz - dyrektor stowarzyszenia agencji reklamowych.