Bank Millennium poinformował w mediach społecznościowych o zakończeniu awarii. Utrudnienia dotyczyły usługi Millenet i aplikacji mobilnej.
Według serwisu DownDetector, który gromadzi informacje o problemach wysyłane przez internautów, awaria w banku rozpoczęła się około godz. 10.00.
Użytkownicy informowali o braku możliwości zalogowania się do aplikacji. Występowały również problemy w korzystaniu ze strony internetowej. "Od kilku dni co chwilę problemy w funkcjonowaniu aplikacji, dziś nie działa nawet wersja webowa" – mogliśmy przeczytać w komentarzach.
"Mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu" – napisał bank na Twitterze około godz. 11.30.
Po godz. 13.00 bank poinformował o zakończeniu awarii. "Przywróciliśmy systemy do pełnej funkcjonalności. Bardzo przepraszamy raz jeszcze za utrudnienia" – napisano na Twitterze.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock