Z kraju

Awaria w największym polskim banku. "Przepraszamy za utrudnienia"

Z kraju

[object Object]
Glapiński: system bankowy jest stabilny TVP
wideo 2/2

Trwa awaria w PKO BP - wynika z komunikatu przesłanego tvn24bis.pl przez bank. Klienci mogą mieć problemy z dostępem do aplikacji mobilnej.

OGLĄDAJ TVN24 W INTERNECIE NA TVN24 GO

O awarii informują też nasi czytelnicy za pośrednictwem portalu Kontakt 24. Występuje problem z zalogowaniem się do aplikacji, nie można wygenerować również kodu BLIK. "Nie można wyświetlić kodu BLIK. Spróbuj później" - taki komunikat otrzymują użytkownicy aplikacji.

Dostęp do aplikacji mobilnej

O utrudnienia zapytaliśmy biuro prasowe banku.

"Obecnie występują utrudnienia w dostępie do aplikacji mobilnej IKO" - poinformowali nas w komunikacie przedstawiciele banku.

"Klientów zachęcamy do korzystania z naszego serwisu internetowego iPKO oraz wykonywania płatności kartami. Przepraszamy za utrudnienia, pracujemy nad przywróceniem działania IKO" - poinformował bank.

Prace serwisowe

W miniony weekend bank zaplanował prace serwisowe.

Bank informował m.in., że w nocy z soboty na niedzielę nie będą działać: serwis internetowy i telefoniczny iPKO oraz iPKO biznes, płatności w sklepach internetowych za pomocą "Płacę z iPKO".

"W tym czasie większość funkcji IKO nie będzie działać, będzie można tylko płacić zbliżeniowo aplikacją" - mogliśmy przeczytać w komunikacie PKO BP.

Autor: mp/ToL / Źródło: tvn24bis

Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock

Pozostałe wiadomości