Klienci ING Banku Śląskiego zgłaszali po południu w mediach społecznościowych oraz na portalu downdetector.pl problemy z wysyłką kodów SMS, niezbędnych do potwierdzania niektórych transakcji. "Już nad tym pracujemy, aby jak najszybciej to naprawić" - poinformowali około godziny 13.00 przedstawiciele banku w jednym z komentarzy. Po godzinie 15.00 bank poinformował, że usługi działają już poprawnie.
"Co się dzieje? Problemy z logowaniem, niedostępne usługi" - zapytał około godz. 12.50 jeden z klientów pod ostatnim wpisem ING Banku Śląskiego na Facebooku. "Znów macie problemy w banku? Nie można się do was dodzwonić dziś i znów nie mogę zrobić przelewu, bo od 15 minut nie otrzymuję kodu do przelewu" - skarżyła się kolejna osoba.
"Występują obecnie opóźnienia w wysyłce SMS"
Przedstawiciel ING ok. godz. 13.00 odpowiedział pod tym wpisem: "Sprawdzamy, co jest powodem kłopotu z wysyłką SMS-ów z kodami".
Kilka minut później do kolejnego podobnego komentarza ING odniosło się w już następujący sposób: "Mamy zgłoszony kłopot wysyłką SMS-ów z kodami. Już nad tym pracujemy, aby jak najszybciej to naprawić".
O godziny 13.44 ING Bank Śląski podał we wpisie na Twitterze, że "występują obecnie opóźnienia w wysyłce SMS, do autoryzacji dyspozycji w Moje ING". "Pracujemy na tym. Przepraszamy za utrudnienia" - napisano.
Po godzinie 15.00 bank poinformował, że usługi działają już poprawnie. "Problemy mogły być związane z awarią po stronie operatorów komórkowych i lokalnych sieci internetowych" - dodał.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock