Brak dostępu do Millenetu i aplikacji mobilnej. Takie utrudnienia czekały od rana w poniedziałek klientów Banku Millennium. Awaria została usunięta po południu.
Informację o problemach otrzymaliśmy na Kontakt 24. "Od rana awaria w dostępie online Banku Millennium" - mogliśmy przeczytać.
Kłopoty z dostępem do bankowości internetowej i mobilnej klienci banku zgłaszali również na Twitterze.
Awaria usunięta
Komunikat w sprawie awarii pojawił się na stronie Banku Millennium. "Informujemy, że z powodów technicznych mogą występować chwilowe problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej" - wskazano.
"Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu" - dodali przedstawiciele banku.
W godzinach popołudniowych komunikat został usunięty ze strony internetowej. Logowanie do serwisów odbywa się bez przeszkód.
Autor: mb / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock