Bank Millennium tuż przed godziną 15.00 poinformował, że udało się przywrócić dostępność usług. Wcześniej informowano o utrudnieniach w korzystaniu z aplikacji mobilnej.
W piątek od południa klienci Banku Millennium mieli problemy w korzystaniu z aplikacji. "Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Przepraszamy za wszelkie niedogodności" - informował bank.
Problemy z bankowością mobilną, z logowaniem do aplikacji oraz z przelewami w Banku Millennium zgłaszali również użytkownicy portalu Downdetector. Z informacji dostępnych na portalu wynika, że awaria w banku zaczęła się około godz. 11.00.
Problemy z działaniem aplikacji zgłaszali również klienci banku w mediach społecznościowych.
Pod ostatnim postem Banku Millennium na platformie X użytkownicy pisali m.in.: "To co obecnie dzieje się z aplikacją to jakiś nieśmieszny żart. Od kilku godzin nie mogę się zalogować", "Co się dzieje z apką?", "aplikacja Wam padła", "Kiedy naprawicie aplikacje? nawet na konto się nie da zalogować, nie mówiąc o autoryzacji przelewów".
Tuż przed godziną 15.00 Bank Millennium w mediach społecznościowych napisał: "Przywróciliśmy dostępność usług. Obecnie nie powinny występować już utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie niedogodności".
Przywróciliśmy dostępność usług. Obecnie nie powinny występować już utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
— Bank Millennium (@BankMillennium) June 28, 2024
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: Gabo_Arts/Shutterstock