W wyniku problemu technicznego niektórzy pasażerowie otrzymali omyłkowo wiadomości e-mail o opóźnieniu nadchodzących lotów - podała w komunikacie linia lotnicza Wizz Air.
"Drodzy pasażerowie, zdajemy sobie sprawę, że z powodu problemu technicznego niektórzy z was otrzymali błędne e-maile informujące o opóźnieniu waszego nadchodzącego lotu. Możemy potwierdzić, że w większości przypadków te powiadomienia zostały wysłane omyłkowo" - napisał Wizz Air w komunikacie opublikowanym w mediach społecznościowych.
Mail o opóźnionym locie. Wizz Air wyjaśnia
Dodał, że pasażerowie, którzy planują podróż w najbliższych dniach, najbardziej aktualne i dokładne informacje sprawdzą poprzez stronę internetową Wizz Air, aplikację mobilną albo za pomocą śledzenia statusu lotu.
"Serdecznie przepraszamy za wszelkie zamieszanie lub niedogodności, jakie mogło to spowodować. Jeśli macie obawy dotyczące waszych nadchodzących planów podróży, prosimy o kontakt z obsługą klienta Wizz Air w celu uzyskania pomocy" - dodał przewoźnik w komunikacie.
Największe linie lotnicze w Polsce
Wizz Air to węgierska linia lotnicza. Dysponuje flotą 230 samolotów Airbus A320 i A321; obsługuje ponad 600 tras z 25 baz operacyjnych w Europie Środkowej i Wschodniej. Zgodnie z danymi firmy od 2004 roku z usług przewoźnika skorzystało ponad 120 milionów pasażerów podróżujących z i do Polski.
Wśród przewoźników lotniczych najwięcej pasażerów w międzynarodowym ruchu regularnym w 2024 r. obsłużył Ryanair. Liczba pasażerów obsłużonych w polskich portach lotniczych przez tę linię wyniosła niespełna 17 milionów w 2024 r.
Na drugim miejscu znalazł się Wizz Air z wynikiem 11,5 miliona pasażerów w 2024 r. oraz PLL LOT z wynikiem 7,7 miliona. Na dalszych miejscach znalazły się Lufthansa (ok. 2,1 miliona), Enter Air (ok. 1,2 miliona) i KLM (ok. milion osób).
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: oatawa/Shutterstock