Klienci ING Banku Śląskiego nie mogli w piątek rano korzystać z niektórych usług bankowości internetowej w swoich telefonach. Wszystko przez brak dostępu do aplikacji Moje ING. Przed godziną 10.00 awaria została usunięta.
"Trwają prace serwisowe. W tej chwili aktualizujemy aplikację Moje ING mobile. Wprowadzamy usprawnienia, które poprawią działanie aplikacji" - taki komunikat widzieli w piątek rano klienci ING Banku Śląskiego przy próbie zalogowania się do aplikacji Moje ING.
Co można zrobić?
Jak poinformował tvn24bis.pl rzecznik banku Piotr Utrata, nie działały aplikacje mobilne Moje ING na systemy Android i iOS.
Podkreślał, że podstawowe operacje bankowe, sprawdzenie salda na koncie oraz wykonanie przelewu, można było przeprowadzić w wersji przeglądarkowej systemu Moje ING, czyli na komputerze oraz telefonie. Oznaczało to, że w obu przypadkach trzeba było wejść na stronę internetową banku.
Przed godz. 10.00 awaria została usunięta. - Obecnie system działa już prawidłowo - poinformowała tvn24bis.pl Joanna Majer-Skorupa z biura prasowego ING Banku Śląskiego.
Autor: tol//dap / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock