TVN jako jedyna stacja telewizyjna poprawiła w kwietniu wyniki oglądalności. Udział w całym rynku TVN wzrósł do 18,8 proc. z 17,7 proc. w porównaniu z kwietniem ub.r. Tymczasem Polsat (15,3 proc.) stracił ponad 2 punkty procentowe, a TVP1 (22,2 proc.) i TVP2 (17,0 proc.) straciły prawie 1 punkt procentowy.
TVN jest jednocześnie liderem rynku w komercyjnej grupie docelowej (16-49, najważniejsza dla reklamodawców), zarówno w ujęciu całodobowym jak i w prime time (od godz. 18 do 23), pomimo że dociera on jedynie do 87 proc. domów w Polsce.
Całodobowy udział w rynku kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej wzrósł do 19,7 proc. z 18,1 proc. w kwietniu 2007 r. W prime time udział kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej wzrósł do 23,2 proc. z 21,1 proc. w kwietniu 2007 r. TVN wyprzedził o ponad 4 punkty procentowe TVP1 (18,9 proc.), o prawie 3 punkty procentowe Polsat (20,4 proc.) i o ponad 7 punktów procentowych TVP2 (15,8 proc.).
"Milionerzy" przyciągają widzów
Co przyciąga widzów do TVN? Teleturniej "Milionerzy": do 5 milionów widzów. Program rozrywkowy "Taniec z gwiazdami" oraz serial "Na Wspólnej" oglądało do 4,5 miliona widzów. Nowe seriale "39 i pół" oraz "Teraz albo nigdy" również odnotowały dobre wyniki przyciągając do 3,5 miliona widzów. Wśród najchętniej oglądanych programów w kanale TVN w kwietniu znalazły się również: główny serwis informacyjny "Fakty", serial kryminalny "W-11 Wydział śledczy", serial komediowy "Niania", program rozrywkowy "Szymon Majewski Show" oraz program publicystyczny "Uwaga!".
Źródło: TVN24, tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: tvn