Na 2 stycznia 2012 roku zaplanowano początek nadawania kanału TTV - wspólnego projektu firmy producenckiej Stavka i Grupy TVN. TTV to kanał telewizyjny o charakterze społeczno-interwencyjnym, poświęcony publicystyce społecznej oraz informacjom.
Ramówka stacji będzie zawierać pasma publicystyczne, informacyjne, poradnikowe, dokumentalne i rozrywkowe. Grupą docelową stacji są dorośli Polacy, osoby w wieku 25-59 lat, mieszkańcy dużych i małych miast.
Mało polityków, dużo interwencji
Kanał ma wyróżniać przede wszystkim interakcja z widzami, którzy będą mogli współtworzyć stację. Na antenie będzie mało polityków, jeśli już to w wydaniu lokalnym - deklarują twórcy. Więcej ma być natomiast programów interwencyjnych.
TTV tworzy doświadczony zespół redakcyjno-produkcyjny zbudowany wspólnie przez Stavkę i grupę TVN. Serwisy informacyjne bazują na zasobach i doświadczeniu TVN24. Szefową stacji TTV została producentka i reżyserka Lidia Kazen.
Stacja jest dostępna w telewizji kablowej i satelitarnej (na wszystkich platformach cyfrowych) i w ramach naziemnej telewizji cyfrowej. Dołączy do sześciu kanałów (TVP1, TVP2 i TVP Info, Eska TV, ATM Rozrywka i Polo TV) dystrybuowanych przez pierwszy multipleks telewizyjny (MUX-1).
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: TVN24.pl