Grupa TVN nawiązała współpracę w ramach Premium TV z Viacom, największym międzynarodowym nadawcą kanałów tematycznych obecnym na polskim rynku. Od 1 stycznia 2013 roku Premium TV będzie odpowiadać za sprzedaż czasu reklamowego w stacjach z portfolio Viacom, m.in. MTV, Comedy Central czy Nickelodeon.
- Bardzo cieszymy się z decyzji Viacom. Powierzenie Premium TV reprezentacji handlowej kanałów o bardzo silnych markach jest dla nas potwierdzeniem, że rynek docenia nasz profesjonalizm oraz zaangażowanie w budowaniu silnej pozycji zarówno kanałów tematycznych, jak i nowych stacji ogólnopolskich - powiedział Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.
Zwrócił jednocześnie uwagę, że "współpraca z kanałami Viacom pozwoli poszerzyć ofertę dla klientów". - Dzięki dotarciu do różnych grup demograficznych nasze produkty wzmocnią się zarówno w obszarze jakościowym, jak i ilościowym - ocenił Karasowski.
"Znaleźliśmy idealnego partnera"
Z kolei zdaniem Darka Janczewskiego, wiceprezesa ds. Sprzedaży oraz Country Manager Viacom International Media Networks Polska, "biorąc pod uwagę długoletnie doświadczenie TVN i jej świetną kondycję na rynku jestem pewien, że znaleźliśmy idealnego partnera, aby zainteresować naszą ogromną różnorodnością rozrywkowych treści odpowiednich klientów i domy mediowe w całej Polsce". - Z pełnym przekonaniem oczekujemy na naszą współpracę z Premium TV TVN, jako naszym nowym partnerem w zakresie sprzedaży reklam na polskim rynku od stycznia 2013 - podkreślił Janczewski.
Stacje telewizyjne należące do Viacom w okresie styczeń-wrzesień 2012 roku osiągnęły udział w rynku na poziomie 2,7 proc. w komercyjnej grupie (16-49).
Firma Viacom obsługuje m.in. takie kraje, jak Niemcy, Szwajcarię, Austrię, Ukrainę, Szwecję, Norwegię, Danię czy Holandię. Oprócz MTV, Comedy Central, Nickelodeon i innych popularnych marek w branży rozrywkowej firma Viacom International Media Networks oferuje w Europie Północnej 37 kanałów dla dzieci i rodzin oraz dla dwóch docelowych grup odbiorców: młodzieży i widzów dorosłych. Usługi telewizyjne Viacom docierają ogółem do 67 mln gospodarstw domowych.
Autor: dp//gak / Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: TVN