Po godzinie 9 obserwowaliśmy problemy w działaniu zdalnych kanałów sprzedaży (aplikacji mobilnej oraz systemu eIC2) - przekazało redakcji biznesowej tvn24.pl biuro prasowe PKP Intercity. "Pełna funkcjonalność systemów została już przywrócona" - wyjaśniono. Od rana internauci pisali o utrudnieniach przy zakupie biletu przez Internet. To już druga w tym tygodniu usterka.
"Po godzinie 9 obserwowaliśmy problemy w działaniu zdalnych kanałów sprzedaży (aplikacji mobilnej oraz systemu eIC2). Przez cały czas działały kanały naszych agentów m.in. Bilkom czy Koleo. Pełna funkcjonalność systemów została już przywrócona" - przekazało redakcji prasowej tvn24.pl biuro prasowe PKP Intercity w odpowiedzi na pytania o dzisiejsze utrudnienia w zakupie biletu.
Problemy z zakupem biletów PKP Intercity
Internauci od rana donosili w mediach społecznościowych, m. in. na koncie PKP Intercity na portalu X pod postem o awarii z 3 lutego, o ponownych utrudnieniach w zakupie biletu. "Znowu nie działa" - pisze jeden z nich. "Chcę zakupić bilety na jutro i graniczy to z cudem" - donosi kolejna internautka.
PKO Intercity odpowiada na jeden z komentarzy czytelników "Pracujemy nad rozwiązaniem problemu".
Przy próbie zakupu biletu przez stronę internetową PKP Intercity otrzymujemy komunikat: "Coś poszło nie tak". Kupno biletu jest w tej chwili niemożliwe.
Czytaj również: "Usterka usunięta". Znów można kupować bilety kolejowe >>>
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: Michal Krumphanzl/CTK/PAP/EPA