Stacja informacyjna TVN24, należąca do globalnego koncernu medialnego Warner Bros. Discovery, osiągnęła w październiku 5,65 procent udziału w grupie ogólnej - wynika z danych Nielsen TV Audience Measurement. Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w kraju pozostają "Fakty" TVN. Tvn24.pl kolejny raz jest najchętniej czytanym portalem stacji informacyjnych.
Telewizja TVN24 w październiku br. była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając 5,65 proc. udział w widowni (kategoria powyżej 4. roku życia). Za stacją TVN24 w październiku 2022 r. znalazły się TVP Info (4,77 proc.) i Polsat News (1,78 proc.).
TVN24 była również liderem w najważniejszej dla reklamodawców kategorii wiekowej 16-49 lat. Udział w rynku wyniósł 2,98 proc. Kolejne były TVP Info (2,05 proc.) oraz Polsat News (1,36 proc.).
"Fakty" TVN liderem
"Fakty" TVN w październiku 2022 roku ponownie znalazły się na pozycji lidera wśród głównych serwisów informacyjnych. Średni dzienny udział rynkowy "Faktów" wyniósł 23,51 proc. w kategorii ogólnej 4+.
Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL).
Na drugim miejscu znalazły się "Wiadomości" TVP (TVP1 i TVP Info) z wynikiem 21,29 proc. Zestawienie zamykają "Wydarzenia" Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) z wynikiem 15,1 proc.
W grupie komercyjnej 16-49 lat "Fakty" TVN w poprzednim miesiącu średnio osiągały 22,18 proc. udziału w rynku przy 19,92 proc. udziału "Wydarzeń" Polsatu oraz 12,86 proc. "Wiadomości" TVP.
Z danych Gemius PBI/Mediapanel za październik 2022 roku wynika, że portal tvn24.pl odwiedziło w tym miesiącu 9 082 854 realnych użytkowników. Był to zdecydowanie najlepszy wynik wśród portali stacji informacyjnych.
Na drugim miejscu znalazł się portal polsatnews.pl - 5 709 366 realnych użytkowników, a na trzecim tvp.info - 2 981 772 realnych użytkowników.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: TVN24