W piątek przez ponad dwie godziny występowały problemy z usługami maklerskimi w mBanku. Awaria dotyczyła eMaklera dla klientów mBanku oraz mInwestora dla klientów biura maklerskiego. Niedostępna była także aplikacja mobilna. Przedstawiciele banku po godzinie 12.00 poinformowali o przywróceniu wszystkich usług.
"Usługi maklerskie działają już poprawnie. Możecie korzystać z eMaklera i mInwestora w wersji na komputer oraz z aplikacji mobilnej Biura maklerskiego. Przepraszamy za utrudnienia" - czytamy we wpisie na Twitterze. Informacja podobnej treści pojawiła się również na Facebooku.
Awarie
To kolejne w ostatnich tygodniach utrudnienia dla klientów biura maklerskiego, o których poinformował mBank. Pod koniec grudnia występowały problemy z logowanie do aplikacji mobilnej oraz platformy mInwestor.
Na początku grudnia ponad 3-dniowa awaria wystąpiła w systemie maklerskim w ING Banku Śląskim. "Wiemy, że to była trudna sytuacja dla Klientów. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nadwyrężyliśmy ich zaufanie" - mogliśmy przeczytać w komunikacie zamieszczonym na stronie ING Banku Śląskiego.
W związku z tym przedstawiciele banku poinformowali o rekompensatach dla klientów m.in. o możliwości zwrot opłat za prowadzenie konta maklerskiego oraz zwrotu prowizji za transakcje giełdowe.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock