We wtorek o poranku aplikacja mobilna była niedostępna dla klientów biura maklerskiego mBanku. Około godziny 11 poinformowano o przywróceniu usług. "Monitorujemy działania systemów" - napisali przedstawiciele biura maklerskiego.
"Obecnie zalogujesz się do mInwestora. Nie działa aplikacja mobilna. Cały czas prowadzimy jednak prace serwisowe, które mogą wpływać na czasowy brak dostępności systemów" - mogliśmy przeczytać we wtorkowym komunikacie zamieszczonym na stronie biura maklerskiego mBanku.
"Jeżeli potrzebujesz się z nami skontaktować np. w sprawie swoich zleceń, napisz do nas na adres mbm@mbank.pl, postaramy się pomóc" - dodali przedstawiciele.
Około godziny 11 poinformowano o przywróceniu dostępu do wszystkich usług.
Awaria w mBanku
Problemy z dostępem do konta zaczęły się w poniedziałek. "Klienci korzystający z aplikacji mobilnej biura maklerskiego oraz platformy mInwestor mają obecnie problemy z logowaniem" - mogliśmy przeczytać we wpisie zamieszczonym w poniedziałek przed południem.
Po godzinie 12 poinformowano o przywróceniu dostępu do serwisu eMakler w bankowości internetowej. "Pracujemy nad przywróceniem dostępu do aplikacji biura maklerskiego" - dodano.
W kolejnym wpisie, zamieszczonym około godziny 18, podano, że klienci nie zalogują się obecnie do mInwestora oraz aplikacji mobilnej. Według zapewnień przedstawicieli biura maklerskiego mBanku dostęp został przywrócony przed godziną 23. Jak się jednak okazało, problemy powróciły.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock