Wyborcza debata "Czas decyzji" TVN24 przyciągnęła przed telewizory prawie dwa miliony widzów. W tym czasie w grupie komercyjnej TVN24 była drugą najchętniej oglądaną stacją i ustąpiła pod tym względem tylko TVN. W internecie starcie polityków obejrzało ponad 700 tys. użytkowników.
We wtorek odbyła się w TVN24 debata wyborcza "Czas decyzji", w której wzięli: Marcin Horała z Prawa i Sprawiedliwości, Izabela Leszczyna z Koalicji Obywatelskiej, Władysław Kosiniak-Kamysz z Polskiego Stronnictwa Ludowego, Adrian Zandberg z Lewicy Razem i Krzysztof Bosak z Konfederacji.
Politycy odpowiadali na pytania dotyczące ochrony zdrowia, programów społecznych, gospodarki, ekologii i praworządności.
Widownia w telewizji
Stacja TVN24 w czasie nadawania wczorajszej debaty była drugą (po TVN) najchętniej oglądaną telewizją w Polsce w grupie komercyjnej (16-49 lat) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Wśród wszystkich widzów zajęła trzecie miejsce.
W momencie najwyższej oglądalności – o godzinie 20:05 - TVN24 oglądało niemal 1,9 mln osób w grupie ogólnej, a średnia oglądalność całej debaty wyniosła niemal 1,67 mln widzów.
W grupie 16-49 peak oglądalności wyniósł 671 tysięcy widzów, a średnia oglądalność 560 tysięcy. W obu grupach debata TVN24 osiągnęła ponad 10 proc. udziałów w rynku.
Popularna w internecie
Debatę można było oglądać także w internecie. Pokazaliśmy ją w tvn24.pl oraz TVN24GO. Oprócz tego udostępniliśmy sygnał portalom Onet, Wirtualna Polska i "Gazety Wyborczej". W sumie obejrzało ją około 700 tys. użytkowników.
Autor: red. / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: tvn24