Utrudnienia już nie występują - poinformował w piątek wieczorem PKO BP. Wcześniej klienci banku zgłaszali problemy z logowaniem do aplikacji IKO. Bank zapewniał, że dotyczyły one kilku procent użytkowników.
"I znów nie działa aplikacja iPKO" - pisał w komentarzu na Facebooku jeden z klientów PKO BP. Pod wpisem kilka innych osób również dodawało, że nie działa im aplikacja.
"Aplikacja wyrzuca błąd przy logowaniu, a jeśli już się uda zalogować, to widać tylko stan konta. Brak możliwości wykonania jakiejkolwiek operacji na telefonie" - napisał jeden z użytkowników serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o problemach z działaniem różnych serwisów i usług.
PKO: utrudnienia już nie występują
W odpowiedzi na pytania TVN24 Biznes bank potwierdził, że część internautów mogła napotkać na utrudnienia. "Kilka procent użytkowników może doświadczać przejściowych problemów z logowaniem do aplikacji mobilnej. Nie występują one w serwisie internetowym iPKO" - wyjaśniono.
Po godzinie 17 PKO BP zapewnił, że utrudnienia w dostępie do aplikacji już nie występują.
W listopadzie PKO BP informował, że z aplikacji mobilnej korzysta 6 milionów klientów, a użytkownicy IKO wykonali w sumie miliard transakcji.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock