Klienci ING Banku Śląskiego informowali o utrudnieniach związanymi ze zrobieniem przelewu, zarówno w aplikacji, jak i poprzez stronę internetową. Wyświetlała im się informacja o "nieoczekiwanym błędzie serwera". Rzecznik banku przekazał, że około godziny 17.20 udało się przywrócić dostępność usług.
Po godzinie 16.30 zaczęły pojawiać się mediach społecznościowych komentarze klientów ING Banku Śląskiego, którzy informowali o problemach z dokonaniem transakcji - wyświetlał im się napis: "nieoczekiwany błąd serwera".
Przedstawiciele banku odpisali: "Sprawdzamy co się dzieje, dziękujemy za zgłoszenie". Pod kolejnym komentarzem bank dodał: "Sytuację zgłosiliśmy do wsparcia IT. Pracujemy nad przywróceniem pełnego dostępu. Przepraszamy za utrudnienia".
O problemach informował również serwis downdetector.pl, którego użytkownicy również ok. godz. 16.30 informowali o awarii w ING.
"Chciałem potwierdzić, że mieliśmy problemy z częścią usług, w tym przelewami przez około godzinę. Pełną dostępność przywróciliśmy około 17.20" - przekazał TVN24 Biznes Piotr Utrata, rzecznik prasowy ING Banku Śląskiego.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: malgosia janicka / Shutterstock.com