Euro Bank od wtorku stał się częścią Banku Millennium. "Od tego momentu, mimo czasowego funkcjonowania pod dwiema markami, jesteśmy jedną firmą, a pracownicy Euro Banku stają się pracownikami Banku Millennium" - powiedział Joao Bras Jorge, prezes zarządu Banku Millennium. Zmiany dla klientów wejdą w życie w listopadzie.
Jak podkreślono w komunikacie, zmiana właścicielska nie wymaga od klientów Euro Banku ani klientów Banku Millennium żadnych dodatkowych działań. "Połączony bank automatycznie staje się stroną wszystkich umów z klientami Euro Banku. Wszystkie nowe umowy są od dziś (wtorku - red.) podpisywane w imieniu Banku Millennium" - poinformowano.
Po transakcji Bank Millennium zyskał 1,4 miliona nowych klientów. "Pozwoli to bankowi osiągnąć szóstą pozycję pod względem liczby klientów detalicznych w Polsce" - czytamy w komunikacie.
Kolejnym krokiem integracji będzie fuzja operacyjna, planowana na przedłużony weekend 9-11 listopada, oznaczająca rebranding i migrację klientów do jednego systemu bankowego.
Zmiany dla klientów
Co ważne dla klientów Euro Banku, ich numery rachunków osobistych, oszczędnościowych, lokat terminowych, kart debetowych i kredytowych pozostaną bez zmian. Ponadto zmianom nie ulegną kody PIN kart debetowych i kredytowych, harmonogramy spłat kredytów i pożyczek gotówkowych, kredytów ratalnych i kredytów hipotecznych udzielonych w złotych.
Klienci zachowają również dotychczasowe loginy do serwisów bankowości internetowej.
Zmianie ulegną natomiast numery rachunków do spłaty kredytów indeksowanych i spłacanych we frankach szwajcarskich.
Zgodnie z planem początek funkcjonowania połączonych banków ze wspólną ofertą produktową i obsługą klientów w jednym systemie informatycznym Banku Millennium nastąpi 12 listopada. Od tego momentu klienci będą mogli korzystać z nowej bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Banku Millennium - Millenet.
Bankowość internetowa
Aby rozpocząć korzystanie z bankowości internetowej Millenet, dotychczasowi klienci Euro Banku będą musieli zalogować się na stronie online.eurobank.pl, korzystając z dotychczasowego identyfikatora, hasła i dodatkowej autoryzacji.
Następnie nastąpi automatyczne przekierowanie do serwisu internetowego Banku Millennium. Wymagane będzie utworzenie nowego hasła do systemu, które będzie używane przy kolejnych logowaniach. Klienci będą mogli pozostać przy dotychczasowym loginie lub utworzyć nowy. Od tego momentu kolejne logowania i operacje będą wykonywane w systemie dostępnym na stronie Banku Millennium.
Połączenie serwisów internetowych poprzedzi na początku listopada przerwa techniczna w dostępie do serwisu internetowego oraz aplikacji mobilnej Euro Banku.
Autor: mb / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock