Bank Millenium oferuje zwrot miesięcznych opłat za obsługę karty debetowej pobranych od 1 stycznia 2016 roku do 9 grudnia 2017 roku. Aby otrzymać pieniądze klienci muszą złożyć wniosek do końca stycznia.
Jak poinformowano w komunikacie, chodzi o klientów, którzy zawarli umowę o kartę debetową Millennium Visa Konto 360, Millennium Visa Dobre Konto oraz Millennium Maestro PayPass.
Zgodnie z zapisami umowy, zwolnienie z opłaty miesięcznej za obsługę tych kart przysługuje wyłącznie w sytuacji dokonania i zaksięgowania w danym miesiącu na koncie minimum jednej płatności kartą.
Dochodziło jednak do sytuacji, w której choć klient dokonał takiej płatności w danym miesiącu kalendarzowym, to ze względu na zaksięgowanie tej płatności w kolejnym miesiącu, nie została ona uznana jako warunek zwalniający z miesięcznej opłaty.
Możliwość zwrotu opłat
Od 9 grudnia 2017 roku bank uprościł jednak zasady rozliczenia oferty uprawniającej do bezpłatnego korzystania z debetowej karty płatniczej.
"Zmiany pozwolą uwzględnić również te płatności, które zostały wykonane w danym miesiącu kalendarzowym, ale z przyczyn operacyjnych zostały zaksięgowane w kolejnym" - podkreślono w komunikacie.
Jednocześnie Millennium oferuje zwrot miesięcznych opłat już pobranych za obsługę karty debetowej ze względu na zaksięgowanie płatności w innym miesiącu niż została ona dokonana. Chodzi o okres od 1 stycznia 2016 roku do 9 grudnia 2017 roku.
W celu otrzymania należności, konieczne jest zgłoszenie do dowolnego oddziału banku lub wykonanie telefonu na infolinię.
Autor: mb / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock