Klienci Alior Banku przez kilka godzin skarżyli się na problemy z dostępem do systemu bankowego, przez co nie mogli na przykład realizować przelewów. Bank przeprosił za awarię i zapewnił, że dostęp do serwisów został już przywrócony.
Systemy bankowości internetowej i mobilnej Alior Banku powróciły do funkcjonowania - zapewnił w imieniu Alior Banku Adam Bąk w korespondencji przysłanej tvn24bis.pl.
Brak dostępu
Klienci skarżyli się na profilu banku na Facebooku, że nie działa dostęp do bankowości internetowej przez stronę internetową oraz przez aplikację mobilną, przez co nie mogli na przykład realizować przelewów. Nie mieli również dostępu do rachunku Domu Maklerskiego, co uniemożliwiało składanie zleceń sprzedaży/kupna akcji.
"Informujemy, że u niektórych Klientów mogą aktualnie występować trudności w dostępie do systemów bankowych. Przepraszamy za niedogodności związane z tą sytuacją. Trwają prace nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu" - napisał Alior Bank w odpowiedzi opublikowanej w mediach społecznościowych.
Pół godziny później bank zapewnił, że dostęp do systemów został przywrócony.
"Jeszcze raz przepraszamy za wszystkie niedogodności związane z dzisiejszą przerwą."
Alior podkreślił, że nie ma przeszkód w dokonywaniu transakcji kartami w sklepach oraz wypłacaniu gotówki w bankomatach.
Autor: tol/ms / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock