PKP Intercity prosi swoich pasażerów o fotografowanie i filmowanie swoich brudnych wagonów - i przesyłanie materiałów na adres przewoźnika. - Wiemy, że nasze wagony nie są czyste - przyznaje rzeczniczka firmy, ale zapewnia, że zdjęcia od pasażerów pomogą poprawić sytuację.
PKP Intercity zainaugurowało akcję "Czysty Wagon". Ma ona potrwać do 10 grudnia. Uruchomiono specjalny numer telefonu 697 01 01 70, oraz adres mailowy czystywagon@intercity.pl gdzie pasażerowie mogą zgłaszać uwagi dotyczące czystości w pociągach.
Przewoźnik prosi, by dołączyć krótki opis zawierający datę podróży, trasę pociągu i godzinę zrobienia zdjęcia.
- Wiemy, że nasze wagony nie są czyste - przyznaje rzeczniczka firmy Małgorzata Sitkowska. Jak jednak tłumaczy, opinie od pasażerów mają uzupełniać informacje, które przewoźnik zebrał na ten temat już wcześniej.
Na podstawie informacji od pasażerów ma powstać raport, który posłuży do stworzenia planu poprawy czystości pociągów przewoźnika.
Rozpoczęta właśnie akcja ma potrwać do 10 grudnia 2010 roku. PKP Intercity planuje także utworzenie stałego adresu e-mail oraz numeru telefonu, gdzie także po zakończeniu akcji pasażerowie będą mogli zgłaszać uwagi dotyczące czystości w pociągach.
Jak podaje rzeczniczka, przewoźnik użytkuje ok. 2,5-3 tys. wagonów. Należące do niego pociągi kursują pod markami Intercity i Tanie Linie Kolejowe.
Tematy związane z warunkami podróżowania polską koleją są jednym z częstszych tematów, jakie trafiają na nasz Kontakt 24.
Źródło: tvn24.pl, PAP
Źródło zdjęcia głównego: TVN24