Biznesowe materiały wideo Bloomberga będą dostępne dla mediów w Polsce po przetłumaczeniu ich na język polski. TVN Media Sp. z o.o. i Bloomberg Content Service poinformowały właśnie o podpisaniu umowy, dotyczącej dystrybucji materiałów wideo Bloomberg Media za pośrednictwem serwisu agencyjnego x-news. Materiały będzie można oglądać na naszej stronie: tvn24bis.pl.
Treści wideo mają dotyczyć najważniejszych tematów gospodarczych z Europy czy rynków technologii i dóbr luksusowych. Tłumaczone na język polski, mogą być wykorzystywane zarówno w telewizji, jak i internecie oraz na urządzeniach mobilnych - czytamy w komunikacie przesłanym przez TVN SA.
Redakcja biznesowa TVN będzie wybierać i publikować istotne, najciekawsze z punktu widzenia polskiego odbiorcy. Klienci będą zaś mogli pobierać klipy jako pliki wideo i audio lub osadzać na swoich stronach internetowych w playerze platformy X-link.
"Najwyższej jakości treści wideo" dla polskiego odbiorcy
Wszystkie materiały w języku polskim będą mogły zostać wykorzystanie zarówno pojedynczo, jak i w całych pakietach, wyłącznie w należącym do TVN serwisie X-News.
- Współpraca z Bloombergiem wzmacnia nasze zaangażowanie w tworzenie najlepszego serwisu biznesowego wideo w Polsce - mówi Maciej Maciejowski, Członek Zarządu ds. Rozwoju Biznesu TVN SA.
Josh Rucci, Dyrektor Sprzedaży na Rynkach Zagranicznych Bloomberga dodaje: - Najwyższej jakości treści wideo Bloomberg Media sprawiają, że wiadomości biznesowe i związani z nimi ludzie nabierają realnych kształtów. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z TVN, jedną z największych spółek medialnych w Polsce, i z możliwości przybliżenia naszych lokalnych, wielokrotnie nagradzanych treści dotyczących rynków finansowych, gospodarki i technologii szerszej widowni w Polsce.
Partnerzy
Bloomberg Media działa na całym świecie, obsługując dostępne na wielu platformach serwisy internetowe, mobilne, telewizyjne, radiowe, prasę drukowaną oraz wydarzenia na żywo. Posiada zespół 2 400 dziennikarzy w 154 redakcjach na świecie. Bloomberg publikuje ponad 200 materiałów wideo dziennie za pośrednictwem międzynarodowych stron internetowych i aplikacji mobilnych. Według comScore Video Metrix Worldwide Bloomberg generuje najwięcej odsłon materiałów wideo spośród wszystkich globalnych internetowych serwisów informacyjnych.
Serwis x-news to największy w Polsce serwis agencyjny z newsowymi materiałami wideo, audio, foto z kraju i zagranicy. Korzysta z niego ponad 3000 profesjonalistów. Oferuje zarówno materiały płatne, jak i przeznaczone do bezpłatnej publikacji. Wśród dostawców materiałów wideo znajdują się m. in. wszystkie kanały TVN, CNN Newsource, Cihan News Agency, kilkadziesiąt stacji telewizyjnych zrzeszonych w ENEX, agencja informacyjna social media Storyful, sieć portali i vortali Mediów Regionalnych. Codziennie w serwisie x-news jest publikowanych ok. 150 materiałów wideo.
Autor: //kdj / Źródło: tvn24bis.pl