Modelki prezentujące bieliznę Victoria Secret nie muszą być idealne? Takie głosy pojawiły się po tym, jak firma miała zmienić swój dawny slogan reklamowy "The Perfect Body" na bardziej przyjazny dla kobiet o innych figurach niż modeli - "A Body for Every Body".
CNN Money zauważa jednak, że na stronie internetowej zamieszczony został plakat kampanii reklamowej, na którym modeli prezentujące bieliznę są bardzo szczupłe.
Zmiana na lepsze?
Zdaniem serwisu w taki sposób producent pokazuje, że nie do końca odpuścił słowo "doskonały". Choć teraz słowo "perfect" (doskonały) odnosi się do bielizny a nie do modelki.
W reklamie pojawia się też zwrot "idealny kształt".
O sprawie zmiany sloganu reklamowego donosi też serwis change.org, którego zdaniem są to "niesamowite wieści".
Rzecznik Victoria Secret nie wyjaśnił jednak, skąd taka zmiana - dodaje CNN Money.
Autor: mn / Źródło: CNN Money
Źródło zdjęcia głównego: victoriassecret.com