Kampania reklamowa stworzona przez Polaków znalazła się w ścisłym finale głośnego konkursu organizowanego przez serwis pornograficzny. Celem rywalizacji jest wyłonienie reklamy, która później będzie wykorzystana w prasie i telewizji, a jej twórca obejmie stanowisko dyrektora kreatywnego portalu.
Pornhub to jeden z największych serwisów internetowych dla dorosłych. Codziennie korzysta z niego ponad 35 mln zarejestrowanych użytkowników. W marcu Pornhub ogłosił konkurs na stworzenie reklamy, w którym mogą wziąć udział internauci.
Gra warta świeczki
Aby wyróżnić się w tym niełatwym zadaniu twórcy kampanii marketingowych musieli wykazać się kreatywnością i subtelnością, bo reklamy mają zachęcić do odwiedzenia portalu.
Serwis został zalany pomysłami internautów, którzy rywalizują nie tylko o to, że ich reklama zostanie wykorzystania w codziennych gazetach, ulicznych billboardach, czy telewizji, ale także o kontrakt dyrektora kreatywnego w Pornhub.
Serwis opublikował listę 15 najlepszych projektów. Wśród nich jest pomysł Marcina Sikorskiego i Piotrka Cebo. Trwa głosowanie, a Polacy mają duże szanse na ostatecznie zwycięstwo.
- Dowiedzieliśmy się o konkursie ze strony internetowej amerykańskiego magazynu "Time". Wystartowaliśmy dla żartu. Pomysł nie jest efektem profesjonalnych analiz i strategii. Narodził się w cztery minuty - mówi TVN24bis.pl Marcin Sikorski, współtwórca projektu reklamy dla Pornhub.
Przełamać tabu
W opisie projektu Polacy piszą, że "Seks i oglądanie seksu zawsze było tematem tabu". - To nie zmieniło się od setek lat i bardzo mało prawdopodobne, że zmieni się w najbliższej przyszłości. Dlatego naszym celem było znalezienie sposoby, aby ludzie rozmawiali o swoich pragnieniach, co pomoże przełamać im swoje bariery - piszą Polacy. - Cała kampania opiera się na słowie "nic". Jest to słowo, które często służy nam do ukrycia prawdziwych potrzeb i pragnień. Chcemy, aby w zabawny sposób i przez Pornhub stało się międzynarodowym hasłem typu "Jeśli wiesz, co mam na myśli" - tłumaczą twórcy w rozmowie z tvn24bis.pl. Marcin Sikorski, na co dzień zajmuje się projektami marketingowymi i prowadzi ze znajomymi popularny fanpage na Facebooku "Nagłówki nie do ogarnięcia", a Piotrek Cebo jest inżynierem geodetą. Jednak od kilku lat pracuje jako grafik freelancer i współpracuje z magazynami, agencjami PR i organizacjami non-profit.
Ogromny zasięg
Serwis internetowy z treściami pornograficznymi jest bezpłatny. Zyski czerpie w reklam oraz kont premium. Pornhub cieszy się ogromną popularnością wśród internautów na całym świecie. Codziennie zagląda na niego około 35 mln osób.
Tak wygląda projekt reklamy Polaków w konkursie Pornhub
Zobacz najciekawsze propozycje w konkursie Pornhub
Autor: msz//gry / Źródło: tvn24bis.pl