Znana marka zapowiedziała, że z końcem roku przestanie sprzedawać kostiumy kąpielowe - poinformował "Cosmopolitan". Według czasopisma amerykańska firma ma zamiar wypełnić powstałą lukę odzieżą sportową.
Koncern L Brands, właściciel marki Victoria's Secret, jeszcze na początku 2015 roku chwalił się, że sprzedaż kostiumów kąpielowych przynosi rocznie 500 mln dolarów zysku.
Sytuacja zmieniła się jednak po kilku miesiącach.
W sierpniu tego samego roku firma odnotowała, bowiem niższe niż oczekiwano przychody ze sprzedaży odzieży z tego segmentu.
Przyspieszyć rozwój
Na konsekwencje nie trzeba było długo czekać. Szef L Brands Les Wexner powiedział na początku kwietnia, że firma "wprowadza zmiany, aby przyspieszyć rozwój oraz wzmocnić działalność w perspektywie długoterminowej poprzez uproszczenie modelu działania". W praktyce oznacza to odejście od sprzedaży kostiumów kąpielowych.
Victoria's Secret to jedna z najpopularniejszych firm bieliźniarskich na świecie. Została założona w 1977 roku w San Francisco.
Zobacz. Ubrania szyte na miarę. Pomysł na biznes?
Autor: ToL//km / Źródło: Harpers Bazaar
Źródło zdjęcia głównego: Victoria Secret