Jedna z największych na świecie firm z branży IT, której misją jest zmiana modelu pracy i dzielenia się wiedzą w firmach, planuje zaoferować swoje technologie w kolejnych obszarach na polskim rynku.
6 marca startuje program, który ma doprowadzić do zwiększenia zatrudnienia przez Ricoh Polska o 300 osób. Dzięki nowym pracownikom japoński gigant ma zamiar znacząco zwiększyć swoją obecność wśród firm w Polsce.
Szczegóły rekrutacji
Szczegółowo zaplanowane działania, pozwolą polskiemu oddziałowi spółki zatrudnić pierwsze osoby już w kwietniu. Szczegóły dotyczące rekrutacji można znaleźć na specjalnej stronie internetowej firmy. - Naszą misją jest zwiększanie konkurencyjności i poprawa wydajności pracy. Polskie przedsiębiorstwa potrzebują innowacyjnych oraz wydajnych rozwiązań w zarządzaniu infrastrukturą dokumentową. Wdrożenie nowoczesnych technologii, które posiada Ricoh może zwiększyć konkurencyjność polskich przedsiębiorstw na arenie międzynarodowej. Udało nam się to zrobić w wiodących krajach Unii Europejskiej, teraz chcemy to powtórzyć w Polsce - powiedział dyrektor zarządzający Ricoh Polska Tomasz Nazaruk. Ricoh istnieje na polskim rynku od ponad 20 lat. Na świecie marka zatrudnia ponad 100 tysięcy osób. W swojej ofercie japoński producent posiada m.in. technologie dokumentowe, IT, komunikacyjne, audiowizualne oraz przemysłowe.
Czym jest Ricoh?
To globalna firma z branży technologicznej, która specjalizuje się w sprzęcie biurowym, rozwiązaniach do druku produkcyjnego, systemach zarządzania dokumentami i usługach IT. Ricoh Group, z centralą w Tokio, działa w ponad 200 krajach i regionach. W roku finansowym, zakończonym w marcu 2015 roku, przychody ze sprzedaży Ricoh Group wyniosły 2,231 mld jenów (ok. 18,5 mld USD). Większość przychodów firmy pochodzi ze sprzedaży produktów, rozwiązań i usług, które usprawniają interakcje między ludźmi a informacjami. Ricoh jest również wielokrotnie nagradzanym producentem aparatów i kamer cyfrowych oraz specjalistycznych produktów branżowych. Firma jest znana ze względu na wysoką jakość, którą zapewnia, wyjątkowe podejście do klienta i liczne inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Zobacz: Rok 2017 to czas rywalizacji o pracownika (Wideo z 3.01.2017)
Autor: ag/gry / Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock