75 nowych aut, z czego 14 należących do marki Volkswagen. Grupa Volkswagena, zdecydowany lider polskiego rynku aut osobowych, z przytupem wchodzi w 2019 rok. Pierwsze efekty fani motoryzacji mogli podziwiać podczas Poznań Motor Show. Na największym w Polsce salonie samochodowym zaprezentowano między innymi ósmą generację Passata i przełomową rodzinę modeli ID.
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Bezpieczeństwo, innowacyjne rozwiązania, ułatwiające kierowcom prowadzenie auta, a do tego świeży design i przystępna cena sprawiają, że samochody Volkswagen Group od wielu lat cieszą się najwyższym uznaniem klientów. Nie inaczej może być z zaprezentowanym w Poznaniu odświeżonym Passatem, najpopularniejszym na świecie autem klasy średniej, które wiosną doczeka się wyprodukowania 30-milionowego egzemplarza. Samochód, choć jego wygląd zewnętrzny nie różni się diametralnie od poprzednich wersji (lekko przeprojektowany grill i przedni zderzak, nowe LED-owe reflektory IQ Light oraz bardziej sportowy wydech), imponuje rozwiązaniami z zakresu pokładowych systemów wsparcia kierowcy i bezpieczeństwa.
- Ten samochód zawsze wyznacza standardy w swojej klasie. Nowy Passat wyposażony jest – po raz pierwszy – w system Travel Assist, który pozwala na półautomatyczną jazdę na autostradach nawet z prędkością 210 km/h. Auto przewiduje, co się dzieje na drodze, rozpoznaje ograniczenia prędkości, bierze pod uwagę warunki atmosferyczne i natężenie ruchu. Jedyne, co kierowca musi robić, to trzymać rękę na kierownicy, aby system wiedział, że w razie czego, a takie są wymogi prawa, musi w awaryjnej sytuacji zareagować – powiedział Tomasz Tonder, dyrektor PR i Corporate Affairs Grupy Volkswagen.
W ciągu najbliższych czterech lat zainwestujemy 30 miliardów euro w rozwój samochodów elektrycznych Tomasz Tonder
Nowy Passat jest stale podłączony do internetu, dzięki czemu kierowca na bieżąco informowany jest nie tylko o potencjalnych utrudnieniach ruchu (korkach, wypadkach), ale nawet o... dostępności miejsc parkingowych w centrach dużych miast.
Grupa Volkswagen to nie tylko doskonale znane i cenione modele, ale także innowacyjność. Koncern bardzo mocno angażuje się w rozwój mobilności elektrycznej, a w 2019 roku jego ofertę wzbogacą auta z rodziny ID. Podczas Poznań Motor Show fani motoryzacji w najnowszym wydaniu mogli zapoznać się między innymi z modelem ID.Crozz, będącym niejako zapowiedzią nadejścia ery elektrycznej w historii marki. To kompaktowe auto, łączące wymiary zewnętrzne Golfa z przestronnością Passata, będzie w stanie przejechać na jednej baterii nawet 550 kilometrów, a koszt pokonania 100 kilometrów będzie niemal trzykrotnie niższy, niż w przypadku samochodów spalinowych.
- W ciągu najbliższych czterech lat zainwestujemy 30 miliardów euro w rozwój samochodów elektrycznych. W ciągu 10 lat planujemy wprowadzić na rynki światowe 70 nowych elektrycznych modeli. Rokiem przełomowym jest właśnie 2019, głównie dlatego, że wprowadzimy do oferty samochody z rodziny ID. Chcemy, by auta elektryczne były dostępne dla milionów, nie tylko dla milionerów – podkreślił Tonder.
Bogaty wybór i funkcjonalność nowych modeli Grupy Volkswagena każą sądzić, że pozycja lidera polskiego rynku jeszcze długo pozostanie niezagrożona.
Autor: Artykuł sponsorowany / Źródło: Volkswagen
Źródło zdjęcia głównego: Volkswagen