Sprzedaż w sklepach detalicznych nie wygląda najlepiej. Jak wynika z raportu wywiadowni gospodarczej Soliditet Polska – jedyne punkty, które zanotowały wzrost sprzedaży między 2010 a 2011 rokiem to sklepy z … alkoholem. Najgorzej radziły sobie sklepy rybne i księgarnie. Jak zachęcić klientów do częstszych zakupów w schyłkowych segmentach? Doradza Ewa Opolska, trener Ernst & Young Academy of Business.
Sprzedaż w sklepach detalicznych nie wygląda najlepiej. Jak wynika z raportu wywiadowni gospodarczej Soliditet Polska – jedyne punkty, które zanotowały wzrost sprzedaży między 2010 a 2011 rokiem to sklepy z … alkoholem. Najgorzej radziły sobie sklepy rybne i księgarnie. Jak zachęcić klientów do częstszych zakupów w schyłkowych segmentach? Doradza Ewa Opolska, trener Ernst & Young Academy of Business.
Autor: tvn / Źródło: TVN CNBC
Źródło zdjęcia głównego: tvn