Polacy coraz częściej skarżą się na działalność banków. Z najnowszego raportu arbitra bankowego wynika, że w ubiegłym roku trafiło do niego 1 tys. 400 wniosków - to o połowę więcej niż rok wcześniej, i dwa razy tyle co w 2007 roku. Spośród niespełna 1 tys. 300 spraw jakie doczekały się w zeszłym roku rozwiązania 48% zakończyło się na korzyść konsumentów. Z arbitrem bankowym Katarzymą Marczyńską, w programie "Pieniądze od rana", rozmawiał Robert Stankiewicz.
Polacy coraz częściej skarżą się na działalność banków. Z najnowszego raportu arbitra bankowego wynika, że w ubiegłym roku trafiło do niego 1 tys. 400 wniosków - to o połowę więcej niż rok wcześniej, i dwa razy tyle co w 2007 roku. Spośród niespełna 1 tys. 300 spraw jakie doczekały się w zeszłym roku rozwiązania 48% zakończyło się na korzyść konsumentów. Z arbitrem bankowym Katarzymą Marczyńską, w programie "Pieniądze od rana", rozmawiał Robert Stankiewicz.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn