Im bliżej najważniejszej piłkarskiej imprezy roku, tym większe emocje pojawiają się wokół naszej drużyny. Dla kibiców każdy mecz staje się świętem, o czym mogliśmy się przekonać podczas meczów towarzyskich we Wrocławiu i Chorzowie. Oba te miasta zalała fala biało-czerwonych fanów futbolu.
Gdy zbliża się mecz naszej drużyn, każdy chce w nich uczestniczyć na swój sposób. Widać to po ogromnej liczbie szalików, flag i innych kibicowskich gadżetów, które zawieszane są w każdym możliwym miejscu – od samochodów, przez puby i restauracje, aż po balkony mieszkań. Jedną z nowości wśród talizmanów kibica są biało-czerwone chusty z podpisem trenera Adama Nawałki, rozdawane przez znanego producenta piwa, w którego reklamie występuje polski selekcjoner. Mecze z Nigerią i Koreą Płd. pokazały, że nasi fani już nie mogą się doczekać czerwcowego turnieju i nasi piłkarze z pewnością mogą liczyć na solidnie wsparcie.
Autor: Artykuł sponsorowany / Źródło: Artykuł sponsorowany