W ostatnich dniach klienci operatora Play donoszą o problemach z internetem. Przyczyną miało być zniesienie krajowego roamingu, czyli korzystania z sieci innych operatorów. "Nie likwidujemy roamingu i dalej współpracujemy ze wszystkimi partnerami starając się optymalnie wykorzystać udostępnione nam zasoby" - zapewnił rzecznik prasowy Play Marcin Gruszka. Zaznacza, że mogło dojść do sytuacji, w której ktoś mógł stracić możliwość zalogowania do T-Mobile.
Przypomnijmy, że zgodnie z weekendowymi doniesieniami, użytkownicy sieci Play mieli stracić możliwości zalogowania się do Orange i T-Mobile w ramach roamingu krajowego. Tymczasem, zgodnie z zapisami umów, fioletowy operator zapewnia klientom krajowy dostęp do nadajników minimum jednego partnera roamingowego.
Do sprawy na swoim blogu odniósł się rzecznik prasowy Marcin Gruszka.
Play odpowiada
"Nie likwidujemy roamingu i dalej współpracujemy ze wszystkimi partnerami starając się optymalnie wykorzystać udostępnione nam zasoby. Koniec roamingu w Timo? Absolutnie nie. Nasz umowa obowiązuje jeszcze wiele lat i mamy zamiar z niej non stop korzystać" - zapewnił we wpisie.
Jednocześnie przedstawiciel Play nie wykluczył, że mogło dojść do sytuacji, w której ktoś mógł stracić możliwość zalogowania do T-Mobile. Takie osoby są proszone o kontakt telefoniczny.
"Podczas rozmowy konsultant udostępni Wam Timo again. Jak łobuzy tego nie zrobią to się poskarżcie" - dodał.
Ograniczanie internetu
Play pierwszy raz obniżyła prędkość internetu mobilnego swoim klientom w grudniu zeszłego roku. Wówczas spadła ona do 3 Mb/s. Tym razem telefonia komórkowa zmniejszyła szybkość jeszcze mocniej, bo o połowę, czyli do 1,5 Mb/s.
Autor: mb/ms / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock