Przedstawiciele mBanku poinformowali o przywróceniu dostępu do platform usług maklerskich eMakler i mInwestor. "Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia" – dodali.
"Wszystkie platformy usług maklerskich (eMakler / mInwestor) są już w pełni dostępne" – poinformowali przedstawiciele mBanku we wpisie na Twitterze.
Problemy w dostępie do usług maklerskich zaczęły się w środę o poranku i trwały blisko dwie godziny.
Kolejna awaria
To kolejna awaria w ostatnich dniach. mBank informował bowiem o problemach w dostępie do usług maklerskich również w ostatni piątek. Awaria trwała ponad dwie godziny. Nie były to pierwsze w ostatnich tygodniach utrudnienia dla klientów biura maklerskiego, o których poinformował mBank. Pod koniec grudnia występowały problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej oraz platformy mInwestor.
Na początku grudnia ponad trzydniowa awaria wystąpiła w systemie maklerskim w ING Banku Śląskim. "Wiemy, że to była trudna sytuacja dla Klientów. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nadwyrężyliśmy ich zaufanie" – mogliśmy przeczytać w komunikacie zamieszczonym na stronie ING Banku Śląskiego.
W związku z tym przedstawiciele banku poinformowali o rekompensatach dla klientów m.in. o możliwości zwrotu opłat za prowadzenie konta maklerskiego oraz zwrotu prowizji za transakcje giełdowe.
Źródło: TVN24 Biznes