Brak dostępu do bankowości internetowej i mobilnej - to utrudnienia, na które w najbliższych dniach muszą przygotować się klienci kilku banków. Powodem są prace serwisowe.
ING Bank Śląski
W najbliższą niedzielę zostaną przeprowadzone prace technologiczno-serwisowe. W związku z tym od 20.00 do północy niedostępne będą: moduł Makler w systemie bankowości internetowej oraz aplikacja ING Makler Mobile.
Getin Bank
Na utrudnienia muszą przygotować się klienci Getin Banku. W nocy z wtorku na środę, od godziny 23.50 do 1.15, nastąpi przerwa w dostępie do bankowości internetowej i bankowości mobilnej.
Idea Bank
W związku z pracami modernizacyjnymi w poniedziałek od godziny 22.00 do godziny 6.00 we wtorek nastąpi przerwa w dostępie do bankowości internetowej Idea Cloud oraz aplikacji mobilnej.
Bank Pocztowy
W związku z pracami modernizacyjnymi od czwartku, 31 grudnia od godziny 18.00 do piątku, maksymalnie do 14.00, mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług, w tym bankowości internetowej i mobilnej oraz infolinii. Przedstawiciele Banku Pocztowego zapewnili, że w tym czasie płatności kartą oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.
Nest Bank
W czwartek, 31 grudnia od godziny 20.00 do godziny 11.00 w piątek z powodu prac prowadzonych w systemach informatycznych banku wystąpią utrudnienia w dostępie do konta.
Bankowość internetowa i aplikacja mobilna działać będą w trybie przyjmowania zleceń. Oznacza to, że zlecenia, np. zlecenie przelewu, zostaną zapisane w systemie, ale zrealizowane dopiero po zakończeniu prac. Usługa Blik będzie w tym czasie niedostępna. Ponadto nie będzie możliwe zasilenie rachunku, do którego została wydana karta debetowa lub kredytowa. Niedostępne będą też przelewy natychmiastowe.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock