Nie przeprowadzamy w tej chwili żadnych testów sklepu internetowego - poinformowała tvn24bis.pl spółka Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka. Wczoraj "Dziennik Gazeta Prawna" napisał, że największa w Polsce sieć detaliczna testuje elektroniczne zakupy.
Według "DGP" testy polegają na tym, że klient zamawia produkty przez internet, a następnie odbiera je w wybranym sklepie.
Tylko się przyglądają
Spółka Jeronimo Martins Polska w komunikacie przesłanym tvn24bis.pl podkreśla, że nie przeprowadza w tej chwili żadnych testów sklepu internetowego.
"Tak jak wielokrotnie zaznaczaliśmy, z uwagą przyglądamy się zmianom zachodzącym na rynku, a na nasze działania główny wpływ mają przede wszystkim klienci oraz ich preferencje i oczekiwania" - czytamy.
JMP zaznacza także, że biorąc pod uwagę możliwości i ograniczenia, jakie niesie ze sobą rozwój internetu, "pozostaje obecnie na etapie obserwacji, przygotowania narzędzi i wiedzy, które pozwolą takie projekty szybko wdrażać w przyszłości".
Prawie 2,5 tys. sklepów
Firma Jeronimo Martins, która posiada blisko 2480 sklepów Biedronka, wygenerowała w pierwszej połowie br. w Polsce 144,9 mln euro zysku, czyli o 12,4 proc. mniej niż w analogicznym okresie ub.r.
Autor: ToL//bgr / Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: Materiały prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.