Od stycznia przyszłego roku należące do Grupy TVN biuro reklamy Premium TV będzie sprzedawało czas reklamowy wszystkich kanałów z rodziny CANAL+. To wynik porozumienia, o podpisaniu którego poinformowała dziś TVN.
Jak poinformował rzecznik TVN, rozmowy w sprawie reprezentacji handlowej kanałów CANAL+ Cyfrowego były prowadzone od sierpnia 2012 roku.
- Premium TV zaoferowało nam najbardziej korzystną, zdywersyfikowaną, kompleksową i innowacyjną ofertę. Profesjonalny zespół menedżerów dedykowanych do obsługi naszych kanałów, doskonale znających rynek, mających doświadczenie zarówno w pracy po stronie domów mediowych, jak i samych mediów, stanowi gwarancję dobrej zespołowej współpracy i efektywnego wykorzystania wartości naszych marek przy sprzedaży reklam, ofertach sponsorskich i projektach specjalnych na wymagającym i mocno konkurencyjnym dziś rynku – oceniła prezes CANAL+ Cyfrowego Beata Mońka.
Ekskluzywna współpraca
Z rozpoczętej współpracy zadowolony jest też Markus Tellenbach, Prezes TVN. - Bardzo się cieszę z decyzji CANAL+ o podjęciu ekskluzywnej współpracy z Premium TV. Jest to potwierdzenie doskonałej jakości usług, które Premium TV oferuje swoim partnerom – podkreślił.
Szef Premium TV Andrzej Karasowski zwrócił uwagę, że rozpoczęcie współpracy to kolejny krok pozwalający wzmocnić i rozwinąć ofertę spółki dla klientów i domów mediowych. - Stacje CANAL+ Cyfrowego charakteryzują się bardzo wysoką jakością programową i odpowiednim dopasowaniem do grup najbardziej pożądanych przez reklamodawców. Dzięki silnemu sprofilowaniu stacje CANAL+ Cyfrowego wzmocnią nasze produkty demograficzne – pakiety kobiece i męskie. Pozwolą także na stworzenie najsilniejszej zasięgowo oferty skierowanej do grup dziecięcych – powiedział Karasowski.
Autor: adso//bgr / Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: TVN 24