Na ponad trzy miesiące przed finałem ligi NFL, czyli footballu amerykańskiego, telewizja CBS, która będzie go transmitować sprzedała już 90 proc. czasu antenowego - podaje CNN. Obecne ceny są jeszcze w normie, czyli od 2,5 do 3 mln dol za 30-sekundowy spot.
Zwycięzcę ligi footballowej poznamy na 7. lutego 2010 roku.Jednak obok sportowych emocji rozgrywkom towarzyszą zawsze te związane z cenami czasu reklamowego, który jest najdroższy na świecie.
W tym roku CBS sprzedało już 90 proc. z 62 30-sekundowych spotów. Te, które jeszcze są wolne czekają na specjalnych klientów. Stacja nie dostała jeszcze za żaden okrągłych 3 mln dol, które na początku tego roku zainkasowało konkurencyjne NBC, które wtedy pokazywało finał. Zwycięstwo Pittsburgh Steelers nad Arizona Cardinals obejrzało wówczas w telewizji ponad 100 mln osób.
Źródło: CNN
Źródło zdjęcia głównego: sxc.hu