Cały czas reklamowy podczas telewizyjnej transmisji przyszłorocznego Super Bowl został już sprzedany - poinformował rzecznik prasowy telewizji Fox.
Rzecznik dodał też, że do ostatniej transakcji doszło w środę. Tym samym potwierdziły się wcześniejsze doniesienia prasy na ten temat.
Niespodziewana wyprzedaż
Według serwisu branżowego "Advertising Age" nigdy wcześniej czas reklamowy na Super Bowl nie został wyprzedany już w październiku. Przyczyn tego stanu serwis upatruje w zwiększonym zainteresowaniu oglądaniem sportu na żywo w telewizji.
Ogłoszenie tego faktu zdumiewa, tym bardziej, że transmitująca ostatni Super Bowl telewizja CBS zakończyła sprzedaż czasu reklamowego dopiero na początku lutego, to jest kilka dni przed meczem.
Ceny i oglądalność
Za emisję jednego 30-sekundowego spotu podczas przyszłorocznego finału ligi futbolu amerykańskiego telewizja Fox żąda 2,8-3 mln dol.
Telewizja CBS podczas tegorocznego Pucharu zanotowała rekordową oglądalność. Rozgrywki obejrzało wtedy w Stanach Zjednoczonych ponad 106 mln ludzi.
Super Bowl 2011 zostanie rozegrany 6 lutego przyszłego roku w Dallas.
Źródło: press.pl, adage.com
Źródło zdjęcia głównego: TVN24