W nadchodzący weekend firma FoodCare, nowy właściciel kultowego napoju Frugo, zaprezentuje w Krakowie pierwszy czarny, owocowy napój. FoodCare zapowiada, że to na razie tylko wstęp do pełnej oferty smaków i kolorów napoju, który pojawi się na sklepowych półkach w całym kraju w ciągu kilku tygodni.
Nowy właściciel Frugo stopniowo przywraca popularną w latach 90. markę na rynek. W niedzielę w Krakowie odbędzie się prapremiera czarnej wersji napoju. - Pokaz przedpremierowy zobowiązuje, dlatego czarne Frugo pojawi się na krakowskim Rynku Głównym, w cukierni Ul lala, dając przedsmak tego, co czeka nas wszystkich już wkrótce. Jestem przekonana, że powrót Frugo będzie wydarzeniem – mówi Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.
Za kilka tygodni będzie jak dawniej
Zgodnie z deklaracją, firma wprowadzi napój do sprzedaży na terenie całej Polski już w lipcu br. - Z dystrybucją ruszamy za kilka tygodni, ale minie jeszcze trochę czasu, zanim Frugo znajdzie się w całej Polsce. Wszystkich fanów napoju prosimy zatem o cierpliwość obiecując w zamian ten sam niepowtarzalny smak, oparty na precyzyjnie przez nas odtworzonych recepturach. Naprawdę warto poczekać – zapewnia Włodarska.
Frugo pojawiło się w Polsce w 1996 roku i dzięki udanej kampanii reklamowej szybko stało się jednym z najpopularniejszych napojów owocowych. Sześć lat później jego producent – Alima Gerber – wystawił markę na sprzedaż. Kupiła ją Krynica Zdrój, która kilka lat później zbankrutowała. Pod koniec 2009 roku Frugo od syndyka odkupiła firma Aflofarm.
W marcu tego roku Frugo kupiła spółka FoodCare, właściciel marek Gellwe, Fitella, czy Black. Ma prawa do receptury napoju oraz do logotypów, projektu butelki i kapsla, domen internetowych i sloganu reklamowego: No to Frugo!
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: FoodCare