- Carlsberg Polska zanotowa艂 ok. 25-proc. wzrost sprzeda偶y w pierwszej po艂owie 2011 roku przy minimalnie dodatniej dynamice ca艂ego rynku piwa w Polsce - wynika z wypowiedzi dla agencji ISB wiceprezesa sp贸艂ki Piotra Ch臋cielewskiego. Automatycznie nast膮pi艂 r贸wnie偶 wzrost zysku sp贸艂ki, kt贸ry ro艣nie w tempie dwucyfrowym.
- Bran偶a w tym roku ro艣nie niewiele powy偶ej zera, ale my zanotowali艣my wzrost o 25 proc. rok do roku. Jednak na znacznie wi臋ksz膮 dynamik臋 liczymy w przysz艂ym roku m. in. z powodu odbywaj膮cych si臋 w Polsce mistrzostw Europy w pi艂ce no偶nej, kt贸rych Carlsberg jest g艂贸wnym sponsorem - powiedzia艂 agencji ISB Ch臋cielewski.
Bran偶a w tym roku ro艣nie niewiele powy偶ej zera, ale my zanotowali艣my wzrost o 25 proc. rok do roku. Jednak na znacznie wi臋ksz膮 dynamik臋 liczymy w przysz艂ym roku m. in. z powodu odbywaj膮cych si臋 w Polsce mistrzostw Europy w pi艂ce no偶nej, kt贸rych Carlsberg jest g艂贸wnym sponsorem carlsberg
Klucze do sukcesu
- Zdecydowanie dominuj膮 nasze flagowe marki, a wi臋c Carlsberg, Okocim, Harna艣 i Kasztelan. Bardzo dobrze rozwija si臋 r贸wnie偶 nasza wsp贸艂praca z sieci膮 Biedronka, w ramach kt贸rej sprzeda偶 piwa wzros艂a o 40 proc. rok do roku. W efekcie notujemy dwucyfrow膮 popraw臋 wynik贸w finansowych w por贸wnaniu z analogicznym okresem roku ubieg艂ego - doda艂 Ch臋cielewski
Prezes poinformowa艂, 偶e obecnie sp贸艂ka nie planuje znacz膮cych nak艂ad贸w na inwestycje, wprowadzanie nowych marek czy akwizycje. Na razie skupia si臋 na przygotowaniach do Euro2012 oraz akcjach promocyjnych. Jedn膮 z nich jest podpisanie w ostatnich dniach 3-letniej umowy na sponsorowanie organizowanego przez Jerzego Owsiaka "Przystanku Woodstok".
Carlsberg Polska posiada w swoim portfelu marki Carlsberg, Okocim, Harna艣, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast, Ksi膮偶 i Volt. S膮 one wa偶one w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu. (ISB)
殴r贸d艂o: ISB, bankier.pl
殴r贸d艂o zdj臋cia g艂贸wnego:聽sxc.hu