Piosenka "Despacito" bije wszelkie rekordy popularności. Przede wszystkim w internecie: ma najwięcej odsłon i odsłuchań w serwisach streamingowych. Utwór pokochali przede wszystkim mieszkańcy Meksyku i Włoch, gdzie "Despacito" wyświetlono - odpowiednio - 385 i 146 milionów razy. Teledysk do piosenki jest najczęściej oglądanym wideo w aż 40 krajach świata. Depcze po piętach dotychczasowemu królowi internetu - "Gangnam Style", singlowi południowokoreańskiego artysty Psy. Pierwszego miliarda odsłon "Despacito" doczekało się w ciągu 97 dni od umieszczenia w sieci. Dla porównania lepsza była tylko Adele, której "Hello" zrobiło to w 87 dni. Ale już w "zarobieniu" 2 miliardów odsłon hiszpański singiel jest rekordzistą - 155 dni przy 684 dniach "Gangnam Style". Zobacz, na czym polega popularność "Despacito" w programie TVN24 BiS.
Autor: red/ms / Źródło: TVN24 BiS