TVN24 i "Fakty" TVN z bardzo dobrymi wynikami oglądalności w kwietniu 2022 roku. Stacja informacyjna TVN24, należąca do wiodącego globalnego koncernu mediowego Warner Bros. Discovery, osiągnęła 5,9 procent udziału w grupie ogólnej - wynika z danych Nielsen TV Audience Measurement. To najwyższy wynik za kwiecień w historii TVN24. Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w kraju pozostają "Fakty" TVN.
Telewizja TVN24 w kwietniu br. była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając rekordowy dla tego miesiąca wynik 5,9 proc. widowni (kategoria powyżej 4. roku życia). Na kolejnych miejscach znalazły się TVP Info (5,8 proc.) i Polsat News (2,2 proc.).
Stacja TVN24 była również liderem w najważniejszej dla reklamodawców kategorii wiekowej 16-49 lat. Udział w rynku wyniósł 3,8 proc., co było trzecim najwyższym wynikiem w historii TVN24, biorąc pod uwagę dane za kwiecień. Kolejne były TVP Info (2,7 proc.) oraz Polsat News (1,8 proc.).
"Fakty" TVN liderem w kwietniu
"Fakty" TVN w kwietniu 2022 roku znalazły się na pozycji lidera wśród głównych serwisów informacyjnych. Średni dzienny udział rynkowy "Faktów" wyniósł 21,4 proc. w kategorii ogólnej 4+. Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL). Na drugim miejscu znalazły się "Wiadomości" TVP (TVP1 i TVP Info) z wynikiem 20,1 proc. Zestawienie zamykają "Wydarzenia" Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) z wynikiem 16,1 proc.
W grupie komercyjnej 16-49 lat "Fakty" TVN w poprzednim miesiącu średnio osiągały 20,7 proc. udziału w rynku przy 16,8 proc. udziału "Wydarzeń" Polsatu oraz 12,2 proc. "Wiadomości" TVP.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: TVN24