Stacja TVN24 była w marcu najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając 6,21 procent udziału w widowni w grupie ogólnej (widzowie powyżej 4. roku życia) - wynika z danych Nielsen TV Audience Measurement. Konkurencję pozostawiły w tyle także "Fakty" TVN. Także portal tvn24.pl znów triumfuje wśród portali stacji informacyjnych.
Telewizja TVN24 w minionym miesiącu była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając 6,21 proc. udziału w widowni w grupie ogólnej (widzowie powyżej 4. roku życia). Był to drugi najwyższy wynik w historii stacji TVN24, biorąc pod uwagę wyłącznie dane za marzec.
Za stacją TVN24 znalazły się TV Republika (2,94 proc.), Polsat News (1,51 proc.) i TVP Info (1,30 proc.).
TVN24 była również liderem w kategorii wiekowej 20-54 lat, osiągając 3,79 proc. udziału w widowni. Kolejne były TV Republika (1,23 proc.), Polsat News (1,07 proc.) oraz TVP Info (0,68 proc.).
Zasięg techniczny dla stacji - według danych z lutego 2024 roku - wynosił w przypadku TVN24 72,7 proc., TVP Info - 99,3 proc., Polsat News - 70,8 proc., a TV Republika - 60,8 proc..
"Fakty" TVN liderem
"Fakty" TVN w marcu 2024 roku znalazły się na pozycji lidera wśród głównych serwisów informacyjnych.
Średni dzienny udział rynkowy "Faktów" TVN wyniósł 21,29 proc. w kategorii ogólnej 4+. Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL). "Wydarzenia" Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) miały wynik 13,89 proc., a "i9:30" (TVP1, TVP Info, TVP Polonia) - 13,51 proc..
Z kolei w grupie wiekowej 20-54 lat "Fakty" TVN w minionym miesiącu miały 22,46 proc. udziału w rynku, przy 15,01 proc. udziału "Wydarzeń" Polsatu i 9,68 proc. "i9:30" TVP.
Wyniki portali stacji informacyjnych
Z danych Gemius/PBI Mediapanel (internauci 7+) wynika, że portal tvn24.pl po raz kolejny był najchętniej odwiedzanym serwisem telewizji newsowych.
W marcu 2024 roku odwiedziło go ponad 9 milionów użytkowników (9 080 262), na drugim miejscu znalazł się polsatnews.pl z około 5,6 mln (5 623 020), a na trzecim tvp.info z niecałym 1 mln (949 158).
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: TVN24