„Są nachodzeni w domach przez akwizytorów, odmawia się im rozpatrzenia reklamacji, próbuje się wymuszać podpisanie niechcianej umowy” - z badania ARC Rynek i Opinia dla UOKiKu wynika, że przedsiębiorcy wykorzystują zaufanie starszych ludzi i wprowadzają ich w błąd co do jakości towaru czy usługi. Jedna ze specjalności to tanie wycieczki lub pielgrzymki, gdzie w czasie podróży agresywnie namawia się seniorów na zakup garnków, czy kołder. Jaka jest świadomość praw konsumenta wśród osób starszych w materiale Patrycjusza Wyżgi.
„Są nachodzeni w domach przez akwizytorów, odmawia się im rozpatrzenia reklamacji, próbuje się wymuszać podpisanie niechcianej umowy” - z badania ARC Rynek i Opinia dla UOKiKu wynika, że przedsiębiorcy wykorzystują zaufanie starszych ludzi i wprowadzają ich w błąd co do jakości towaru czy usługi. Jedna ze specjalności to tanie wycieczki lub pielgrzymki, gdzie w czasie podróży agresywnie namawia się seniorów na zakup garnków, czy kołder. Jaka jest świadomość praw konsumenta wśród osób starszych w materiale Patrycjusza Wyżgi.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn