Koniec ulg na „kratkę” pustoszy salony samochodowe, nie tylko z aut typowo „kratkowych”. Samar przygotował dla nas raport, z którego wynika, że pospieszne zakupy aut z kratką sprawiły, że w salonach zabrakło nie tylko tych typowo „kratkowych” modeli, ale także wielu aut typowo osobowych (nabywcy zamierzają „wzbogacić” je w kratkę). Ile trzeba czekać na najbardziej popularne modele aut i czego możemy się spodziewać w salonach do końca roku w materiale Patrycjusza Wyżgi.
Koniec ulg na „kratkę” pustoszy salony samochodowe, nie tylko z aut typowo „kratkowych”. Samar przygotował dla nas raport, z którego wynika, że pospieszne zakupy aut z kratką sprawiły, że w salonach zabrakło nie tylko tych typowo „kratkowych” modeli, ale także wielu aut typowo osobowych (nabywcy zamierzają „wzbogacić” je w kratkę). Ile trzeba czekać na najbardziej popularne modele aut i czego możemy się spodziewać w salonach do końca roku w materiale Patrycjusza Wyżgi.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn