Klienci Banku Pekao w mediach społecznościowych skarżyli się w czwartek na problemy z dostępem do swoich kont poprzez aplikację mobilną. "Trudności rozwiązane. Wszyscy klienci mają już dostęp do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej" - przekazał o godzinie 17.00 rzecznik banku.
"U niektórych klientów mogą pojawiać się tymczasowe trudności z logowaniem do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Pracujemy nad przywróceniem pełnej dostępności systemu" - przekazał po południu rzecznik prasowy Banku Pekao Paweł Jurek.
Tuż po godz. 17.00 poinformował, że awaria została usunięta.
Klienci o problemach
W czwartek klienci Pekao informowali m.in. o braku dostępu do aplikacji mobilnej. "Można wiedzieć jak długo potrwają problemy techniczne z logowanie się do aplikacji Peopay?" - zapytał jeden z nich.
"Nie działa nie tylko PeoPay, ale nie mogę nawet zrobić przez Pekao24 przelewu na własny rachunek bo wywala błąd" - napisał kolejny.
W odpowiedzi około godz. 14.00 bank odpisał, że postara się przywrócić poprawne działanie systemu "najszybciej jak to możliwe".
O godz. 15.20 w kolejnym wpisie na Twitterze Bank Pekao potwierdził, że występują "problemy z logowaniem do systemu".
Bank przekazał też, że "karty działają prawidłowo".
Największe banki w Polsce
Z raportów publikowanych co kwartał przez banki dowiadujemy się, że po II kwartale 2020 roku największym bankiem w Polsce pozostał PKO Bank Polski. Na drugim miejscu pod względem aktywów znalazł się Bank Pekao, a podium zamyka Santander Bank Polska.
Na liście największych banków pod względem wielkości aktywów w pierwszej dziesiątce są jeszcze: mBank, ING Bank Śląski, BNP Paribas, Bank Millennium, Alior Bank, Citi Handlowy oraz Getin Bank.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock