Bulgari, marka słynąca z luksusowej biżuterii, w przyszłym roku otworzy hotel ze swoim logo. To kolejna ekspansja na rynku - ma już dwa hotele: w Mediolanie i na Bali.
W roku 2001 roku Bulgari wraz z The Ritz-Carlton Hotel Company weszło na rynek hotelarski zakładając Bulgari Hotels and Resorts. Pierwszy hotel otworzyli w Mediolanie w roku 2004, a drugi na wyspie Bali w 2006.
Dalszą ekspansję zatrzymała światowa recesja, teraz firma wznawia pomysł otwierania kolejnych hoteli ze swoim logo. Na wiosnę 2012 roku planuje uruchomienie nowego - w snobistycznej dzielnicy Londynu, Knightsbridge.
I basen, i sala balowa
To będzie 85 pokoi, w tym siedem apartamentów o wielkości 200 metrów kwadratowych. Wnętrza zostały zaprojektowane w minimalistycznym stylu, gdzie wiodącym tematem jest srebrny kolor. Pokoje wypełniono meblami projektu Antonio Citterio i Patricia Viel & Partners.
Goście będą mieć do dyspozycji basen, który jest częścią strefy rekreacyjnej o wielkości 2 tys. metrów kwadratowych, w skład której wchodzi też spa i centrum fitnessu. W hotelu znajdzie się też prywatne kino, a także sala balowa.
Bulgari liczy przede wszystkim na gości z Rosji i Środkowego Wschodu.
Biżuteria i moda
Bulgari to włoska luksusowa firma jubilerska, którą w 1884 roku otworzył w Rzymie Grek, Sotirio Bulgari. Choć pozycja firmy została zbudowana główne na biżuterii, to dziś jest dostawcą wielu markowych produktów, takich jak zegarki, torebki, perfumy, modowe dodatki. Prowadzi ponad 150 sklepów na całym świecie. Oprócz hoteli ma też restaurację w Tokio.
Twarzą modowych produktów Bulgari jest aktorka Julianne Moore, a nowe perfumy marki, Mon Jasmin Noir, reklamuje aktorka Kirsten Dunst.
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: Bulgari Hotels and Resorts