Klienci Santander Banku skarżą się w mediach społecznościowych na utrudnienia w dostępie do swoich pieniędzy. "Znowu wasza aplikacja nie działa. Znowu nie można płacić kartą…" - napisał jeden z nich na Facebooku. Przedstawiciele banku piszą w odpowiedzi, że trwają prace nad usunięciem awarii aplikacji, ale karty powinny już działać.
W czwartek po południu klienci Santander Bank Polska zaczęli zgłaszać problemy z obsługą kart płatniczych oraz w korzystaniu z aplikacji banku.
"Santander Bank Polska miło zostać z koszykiem pełnym zakupów przy kasie z waszym przepraszam..." - tak brzmi jeden z wielu komentarzy pod dzisiejszym wpisem Santander Bank Polska na Facebooku. Chociaż post dotyczył kwestii bezpiecznych zakupów w sieci, to większość komentujących skarży się na awarię, przez którą nie mogą płacić kartami oraz korzystać z aplikacji.
Jedna z klientek zwróciła także uwagę na to, że "kody SMS też nie przychodzą".
W odpowiedzi na wpisy klientów Santander Bank Polska zapewnił przed 19.00, że w przypadku aplikacji "pracuje nad usunięciem utrudnień", natomiast karty "powinny już działać". "Przepraszamy za utrudnienia" - dodano.
Ze zgłoszeń do serwisu Downdetector, który monitoruje dostęp do usług, wynika, że awaria rozpoczęła się tuż po godzinie 18:00.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Gabo_Arts/Shutterstock