Brak dostępu do bankowości internetowej i mobilnej oraz brak możliwości zapłaty przelewem online. To niektóre utrudnienia, które czekają na klientów trzech banków. Powodem są zaplanowane prace serwisowe.
Getin Noble
W związku z planowanymi pracami konserwacyjnymi w nocy z soboty na niedzielę od godziny 0:00 do godziny 6:00 nastąpi przerwa w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej.
Credit Agricole
Serwisy bankowości elektronicznej będą wyłączone od godziny 22:00 w sobotę do godziny 19:00 w niedzielę.
"W szczególności niedostępne będą serwisy CA24 (internetowy, mobilny, tekstowy), automatyczny serwis telefoniczny oraz płatności internetowe (przelew online). Nie będzie więc na przykład można zalogować się na swoje konto w e-banku i aplikacji mobilnej, jak również zapłacić za zakupy przelewem online w sklepie internetowym" - czytamy w komunikacie.
W tym czasie nie będzie możliwe również otrzymywanie powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą czy odpowiedzi na wysłane zapytanie o saldo. Serwis telefoniczny CA24 będzie dostępny wyłącznie w zakresie zastrzegania kart.
"Uprzejmie prosimy o wykonanie planowanych płatności i przelewów we wcześniejszym terminie" - wskazują przedstawiciele banku. Dodając, że wpłaty dokonane na rachunek za pośrednictwem wpłatomatów zostaną zaksięgowanie w niedzielę, po godzinie 19:00.
Raiffeisen Polbank
W niedzielę w godzinach 7:00-13:00 niedostępna będzie usługa 3D-Secure. W efekcie we wskazanych godzinach nie będzie możliwości dokonania transakcji kartami w sklepach internetowych, które wymagają autoryzacji tego typu hasłem.
3D-Secure umożliwia dokonywanie przez internet płatności o zwiększonym stopniu bezpieczeństwa. Każda transakcja potwierdzana jest dodatkowym hasłem, które klient nadaje przy rejestracji karty w usłudze. Ponadto w tych godzinach nastąpią ograniczenia w zamawianiu i reaktywacji kart HCE oraz mogą wystąpić problemy z płatnościami HCE w aplikacji "Mobilny Portfel".
Autor: mb//dap / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock